Wednesday, March 16, 2022

En pinsam stundsuppsats

En pinsam stundsuppsats



Dela på Facebook Dela på Twitter Dela på Reddit Dela på LinkedIn. Dagen efter kände sig huvudpersonen i denna berättelse generad igen. Jag vädjade till honom för att han höll mig i mörkret. Bibliografi PaperPrompt. Vi var alla redo. Hallå där!





Hitta gratis uppsatser



Hem — Uppsatsprov — Livet — Personlig upplevelse — Mitt mest pinsamma ögonblick, en pinsam ögonblicksuppsats. Vilket ämne som helst. Vilken typ av uppsats som helst. Det var en tidig morgon och jag skulle iväg för att släppa min dam på jobbet. Jag hade bara hoppat ut för att hämta lite mjölk och eftersom jag hade valt en tid då alla närbutiker var stängda fick jag gå in på bensinstationen för att köpa lite. Efter att ha lämnat bensinstationen hoppade jag in i bilen och kände direkt att något var fel. Men av någon anledning var min omedelbara reaktion att sitta tyst bakom ratten i bilen och låtsas att det var en dröm.


Ögonblicket kändes som timmar, även om jag visste att det bara var för några sekunder. Men också med ett leende som om hon försökte hålla in ett skratt. När vi fick upp ögonen brast vi båda ut i skratt. Jag tror att det är dags för mig att tillägga att jag hade mina pyjamasbyxor på mig. Jag klev ur bilen och ställde mig tillbaka för att se att jag faktiskt hade satt mig i en röd Infiniti G37, som stod parkerad bredvid min grå Honda-accord. Det som gjorde stunden ännu mer pinsam var att hennes syster kom samtidigt som jag skulle gå ur bilen. Aldrig har en promenad till min bil känts så lång och var bara några steg bort.


The walk of shame har inga gränser och har inte en pinsam ögonblicksuppsats. Jag ville bara ha lite mjölk till flingorna. Den värsta delen? De var Superman-pyjamas... det var jag en pinsam ögonblicksuppsats Kom ihåg: Detta är bara ett exempel från en studiekamrat. Från 3 timmars leverans. Tyvärr är kopiering inte tillåten på vår webbplats, en pinsam ögonblicksuppsats. Vi kommer då och då att skicka dig kontorelaterade e-postmeddelanden. Denna uppsats är inte unik. Tyvärr, vi kunde inte parafrasera den här uppsatsen, en pinsam ögonblicksuppsats. Våra professionella skribenter kan skriva om det och ge dig ett unikt papper.


Vill att vi skriver en bara för dig? Vi använder cookies för att göra din webbplatsupplevelse personlig. Denna uppsats har lämnats in av en student. Detta är inte ett exempel på det arbete som skrivits av professionella essäförfattare. Mitt mest pinsamma ögonblick Ämne: Livslitteratur Kategori: Livserfarenheter Litterära genrer Ämne: Personlig upplevelseShort Story Page 1 Ord: Publicerad: 19 maj Nedladdningar: 92 Ladda ner Skriv ut. Få hjälp med att skriva, en pinsam ögonblicksuppsats. Pssst... vi kan skriva en originaluppsats bara för dig. Din tid är viktig. Få hjälp med uppsatsen. Relaterade uppsatser Min erfarenhet av att lära mig läsa och skriva uppsats. The Struggles of a Substance Abuse Immigrant in the United States Essay. En berättelse om mina arbetserfarenheter och samhällstjänst på Brown En pinsam stundsuppsats Public Library System Essay.


En personlig upplevelse av innebörden av ångeruppsats. Den enorma inverkan av Ffa i mitt liv och hur det formade mina framtidsplaner. En personlig erfarenhet av att göra samhällstjänstuppsats. Uppsats om personlig erfarenhet. Upplevelserna och influenserna i mitt liv som formade mig själv. En personlig upplevelse av att vara annorlunda och kämpa en pinsam ögonblicksuppsats Skoluppsats. Hitta gratis uppsatser Vi förser dig med originaluppsatsprover, perfekt formatering och styling. Citera denna uppsats För att exportera en referens till den här artikeln, välj en referensstil nedan: APA MLA Harvard Vancouver My Most Embarrassing Moment. Mitt mest pinsamma ögonblick. Mitt mest pinsamma ögonblick [Internet]. Beställ nu. Kontrollera din en pinsam ögonblicksuppsats. Beställ nu.


Relaterade ämnen Mänsklighetsuppsatser Tacksamhetsuppsatser Hoppessäer Mausuppsatser Anthemuppsatser. Hallå där! Är du intresserad av att få ett skräddarsytt papper? Kolla in det! Har svårt att hitta den perfekta uppsatsen? Anlita en författare. Jag förstår. Har inte hittat rätt uppsats? Få en expert att skriva det du behöver! Få ditt papper nu. Professionella skribenter och forskare. Källor och citat tillhandahålls.





klassificering och division uppsatsämnen



Mitt mest pinsamma ögonblick Ämne: Liv , Litteratur Kategori: Livserfarenheter , Litterära genrer Ämne: Personlig upplevelse , Novell Page 1 Ord: Publicerad: 19 maj Nedladdningar: 92 Ladda ner Skriv ut. Få hjälp med att skriva. Pssst... vi kan skriva en originaluppsats bara för dig. Din tid är viktig. Få hjälp med uppsatsen. Relaterade uppsatser Min erfarenhet av att lära mig läsa och skriva uppsats. The Struggles of a Substance Abuse Immigrant in the United States Essay. En berättelse om mina arbetserfarenheter och samhällstjänst vid Brown County Public Library System Essay. En personlig upplevelse av innebörden av ångeruppsats. Den enorma inverkan av Ffa i mitt liv och hur det formade mina framtidsplaner. En personlig erfarenhet av att göra samhällstjänstuppsats. Uppsats om personlig erfarenhet.


Upplevelserna och influenserna i mitt liv som formade mig själv. En personlig upplevelse av att vara annorlunda och kämpa i skolan. Hitta gratis uppsatser Vi förser dig med originaluppsatsprover, perfekt formatering och styling. Citera denna uppsats För att exportera en referens till den här artikeln, välj en referensstil nedan: APA MLA Harvard Vancouver My Most Embarrassing Moment. Mitt mest pinsamma ögonblick. Mitt mest pinsamma ögonblick [Internet]. Beställ nu. Kontrollera din inkorg. Efter att ha tagit ridlektioner var jag väldigt exalterad över att få rida min scooty. När mina elever åkte hem tog jag nycklarna och gick ner för att starta cykeln. Halvvägs såg jag en av mina elever stå.


Jag började stoltsera med min nya scooty. Han hälsade på mig och strax efter det tappade jag kontrollen över min scooty. Istället för att bromsa gasade jag på den och blev påkörd av en tvättare. Det var ingen stor förlust för honom. Min scooty blev skadad och jag skadades illa. Den dagen skämdes jag inför mina elever. Min fjärde pinsamma upplevelse hittills är ett mycket sorgligt ögonblick. Vår 11:e klass hade precis börjat. Jag hade också gått med i ett coachingcenter. Jag hade många vänner där också! En vacker dag kom en kille fram till mig för att söka god vänskap med mig. Jag höll smart med. Sakta började vi prata.


Vi chattade i långa timmar över telefon, chattar sent på kvällen blev vanliga. Även på tränarklassen växte våra samtal och jag föll helt för honom. En dag friade jag till honom. Som svar sa han att han behöver lite tid att tänka efter. Han försäkrade att vara konfidentiell. Jag litade blint på honom. Till mitt öde, nästa dag när jag kom till institutet, log alla hans vänner fiskigt mot mig. Jag försökte ignorera dem. Efter några dagar fick jag en större chock. Jag såg en av mina vänner hålla hans händer och fick reda på att de faktiskt var i ett förhållande, jag kände mig så oönskad och upprörd.


jag ringde honom. Jag vädjade till honom för att han höll mig i mörkret. Utan att prata mer avbröt jag samtalet abrupt. Sedan ringde han mig igen och bad om ursäkt. Jag accepterade hans ursäkt. Hans flickvän frågade mig om jag någonsin hade friat till hennes kille, vilket jag tackade ja till och lämnade platsen. När akt efter akt gick upp och uppträdde började jag känna mig mer och mer nervös. Jag tittade på mina vänner och förväntade mig lite uppmuntran, men utifrån deras ansiktsutseende kunde de ha behövt det mer än jag. Jag frågade dem om det var för sent att backa, de sa ja. Akten framför oss gick upp och höll på att avslutas. Jag tittade ner på mina händer och insåg att jag skakade och svettades. Till slut ropade de vårt namn och vi reste oss upp.


Mina två vänner gick ut först och jag följde efter. När vi kom upp på scenen tittade jag ut mot publiken. Platsen var fullsatt! Gymmet såg mycket större ut än normalt. Det verkade som att alla var där. Jag trodde att jag hade klättrat upp för alla trappstegen... Ni kan föreställa er vad som hände sedan. Allt jag kunde minnas var att jag kände hur mina ben snubblade över något och nästa sak jag kunde känna var det smutsiga golvet i ansiktet. Det blev tyst på gymmet. Döda mig bara nu...döda mig bara nu, tänkte jag. Men låt mig berätta något, det kan, och det kan det bara. Du kommer till slut över det. Tidningen "Det mest pinsamma ögonblicket" bidrog till vår databas av en riktig student. Du kan använda detta arbete som referens för ditt eget skrivande eller som utgångspunkt för din forskning.

No comments:

Post a Comment